اعتراف رادیو فردا به وحشت رژیم صهیونیستی از ایران


به گزارش پايداري ملي به نقل از رادیو دیروز، رادیو فردا در مطلبی در تارنمای خود، از وحشت نتانیاهو از ایران در اولین جلسه رسمی بعد از انتخابات، پرده برداشت.

در این مراسم نتانیاهو گفته است که ایران می خواهد هولوکاست دیگری علیه یهودیان به راه اندازد و یهودی ستیزی هنوز از جهان رخت برنبسته است و سپس ادعا کرده که هدف ایران از اتمی شدن تنها نابودی اسرائیل است و ایران می خواهد با بمب اتم به زعم خود پایان کشور یهودیان را رقم بزند.

اینکه یک نخست وزیر، اولین سخنرانی رسمی بعد از انتخاب شکننده اش، را به ایران اختصاص داده، نشان دهنده اوج هراس از قدرت جمهوری اسلامی است اما اینکه ادعا کرده ایران می خواهد هولوکاست راه بیندازد و کشورِ یهودیان را نابود کند، جای تأمل دارد.

 

 

اولاً اسرائیل کشور نیست، بلکه یک رژیم اشغالگر است که هیچ سابقه تاریخی ای ندارد و تنها حدود 70 سال پیش با نام یهود سرزمین اعراب را اشغال کرده و حتی عقیده دیرینه و سنتی یهود را مبنی بر انتظار منجی نادیده گرفته است زیرا خواستار دولتی سکولار است.

بیانیه جعلی بلفور هم که در آن عنوان شده بود «ایجاد کشور جدید نباید باعث آسیب دیدن مردمان آن کشور شود را، زیر پا گذاشته است.»

ثانیاً این کافر که همه را به کیش خود پنداشته فکر می کند کس دیگری می تواند در 8 روز (جنگ 8 روزه) بیش از 200 کودک معصوم را قربانی حرص خود برای زنده ماندن کند، آنطور که در قرآن کریم اشاره شده: «و لتجدنهم أَحرَصَ الناس عَلی هذِهِ الحَیوهِ الدُنیا» آیا هولوکاست غیر از کشتار دیر یاسین، قصابی زنان و کودکان صبرا و شتیلا و فاجعه قانا است؟

در ادامه این مطلب از زبان ایهود باراک بیان شده که نباید فکر کرد که شکستی در ممانعت از ایران در کار خواهد بود. (از این جمله شیوا چنین بر می آید که شجاع باشید، نترسید، ما پیروزیم! احتمالاً این آقا در جنگ 8 روزه آن هم با یک شهر کاملاً محاصره شده ی غزه، خواب بوده). سپس خواهان تحریمهای فلج کننده تر! علیه ایران شده، اما به سرعت خودش اذعان کرده که فکر نمی کند این کارها نیز ایران را به تغییر برنامه هسته ای اش وادار کند. نکته جالب، چرخش 180 درجه ای از ادعای شجاعانه و گستاخانه پیروزی به عقب نشینی مفتضحانه است.

در پایان رادیو فردا به نقل از یک تارنمای آمریکایی، به گفته یک گریخته از ایران استناد کرده و مدعی شده است که چهارشنبه، سایت فردو منفجر شده و 280 کارشناس در دل کوه گرفتار شده اند؟!

ایهود باراک هم گفته ایت که هر عملیاتی که در آن مردم عادی کشته نشوند و به سرمایه های ایران لطمه بزند خبر خوبی است. استناد رادیو فردا به یک فراری، طبیعی است. برای قصاب کودکان فلسطینی نیز ابراز خوشحالی از خبر کشته شدن انسانها، عجیب نیست اما ادعایش درباره کشته نشدن مردم عادی، از آن دروغ های شاخداری است که فقط از صهیونیستها برمی آید و این را به وضوح از تقاضای اعمال تحریمهای شدیدتر علیه مردم ایران می توان فهمید.

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: